Administratör till bolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till fredag kl.08-17.00. Ort: Centrala StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 4 månader, med eventuell möjlighet till förlängning beroende på eventuella framtida öppningar. Du blir konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund.
Om tjänstenVi söker en Administratör till ett avSveriges största internationella industriföretag. Vår kund sitter i trevliga lokaleri centrala Stockholm med ca 120 medarbetare på kontoret. Du kommer att tillhöra avdelningen som hanterar inköp och försäljning av råmaterialoch kommer att arbeta i ett team som består av 11 Administratörer. Du kommerrapportera till Manager Contract Execution.Då flera kollegor har fått möjligheten att prova på nya roller internt, har denna vakans uppstått.
Du erbjuds
En roll där personlighet och potential värdesätts högre än tidigare erfarenhet inom kontraktsadministration.
En arbetsplats som präglas av positiv inställning, högt i tak och mycket energi, där vi ser att du bidrar till den glada stämningen.

Arbetsuppgifter
All administration av inkommande och utgående materialflöde från leveransbesked till betalning, i syfte att säkerställa ett smidigt och korrekt genomförande av de överenskomna försäljningskontrakten.
Kontinuerligt ta hand om och utföra de administrativa uppgifterna i slutprocessen, såsom transportdokumentation, analysutbyten, prisfixeringar, fakturering samt kassaflöde- och månadsrapportering och stängning.
Daglig kommunikation med både interna och externa kontakter.

Vem är du?
Som personär du noggrann då det till stor del är en administrativ tjänst, samtidigt som du är initiativtagande.Du är en motiverad, organiserad och snabblärd lagspelare. Vidare ser vi att du ärpositiv och social med goda kommunikationsfärdigheter samt enanalytisk förmåga i detaljer.
Du uppfyller skallkrav nedan:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, administration och/eller logistik eller några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du har goda dator- och systemkunskaper. Behärskar Excel med goda kunskaper.
Goda kommunikationsfärdigheter i engelska både skriftligt och muntligt, svenska är en fördel.


VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. I denna process kommer vi ta både referenser och en bakgrundskontroll.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2024
  • Ansök senast: 26 april 2025

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024