OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du noggrann, självgående och har erfarenhet av administrativt arbete? Vill du arbeta med administration inom ekonomi? Läs då vidare, det här kanske är en tjänst för dig!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att: KFX HP-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
• Bokföra omatchade inbetalningar i business cental så det överförs till CRM.
• Bokföra utbetalningar.
• Scanna inkommande fakturor som kommer med vanlig post.
• Allmän administration kring stiftelser.
• Viss arkivering samt avyttring av papper.
• Digitalisering av dokument som finns i pärmar (scanna och ladda upp i sharepoint)
Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administration. Meriterande om du även har erfarenhet av att jobba inom ekonomi. Du har goda kunskaper i officepaketet samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person ser vi att du är en social och ödmjuk person som gillar att hjälpa andra. Du är prestigelös i ditt sätt och lär dig gärna nya arbetsuppgifter om så skulle behövas. För att lyckas i rollen så tror vi att du är en snabblärd person med god problemlösningsförmåga och som arbetar proaktivt. Vidare ser vi gärna att du har en professionell framtoning och är duktig på att ta olika människor.
Övrigt
Den här tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Anställningen är en visstidsanställning på två månader med möjlighet till förlängning.
Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sök därför redan idag!
Har du några frågor eller funderingar gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg