Administratör till Bravida i Göteborg

Administratör till Bravida i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba hos en av Sveriges bästa arbetsgivare? Bli då en del av vårt gäng! Nu söker vi en serviceinriktad och driven administratör till vår installationsregion i Göteborg. Om du vill ha ett varierande arbete inom både administration och ekonomi på en arbetsplats där din funktion och utveckling är viktig - då har du hittat rätt!



Om jobbet

Som administratör hos oss, har du en nyckelroll i vilken du kommer du att stötta flera avdelningar med administrativt och ekonomiinriktat arbete. Du har dagligen samarbete med dina administratörskollegor och regionens avdelningschefer.

Utöver detta kommer du att ha en viktig uppgift i att förvalta och utveckla våra arbetssätt där du förväntas hantera stora och små frågor med både tydlighet och med fingertoppskänsla.

Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:

* Löpande arbete med kund- och leverantörsreskontra
* Ge stöd i ekonomiuppföljning samt ansvara för bevakning av kundfakturor
* Arbetsorderhantering
* Löne- och personaladministration
* Kundmottagning, leveranser och övrig daglig drift av kontoret

I din roll möter du en stor variation i din vardag och mycket kontakt med medarbetare, kunder och andra administratörer på övriga Bravida kontor.

Vi söker dig som

har en relevant ekonomisk utbildning och minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god data- och systemvana av olika ekonomi- och lönesystem samt vana att arbeta i excel. Har du erfarenhet av att arbeta i Agresso/U4 och Visma/Agda är det mycket meriterande.

Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper och ett serviceinriktat sätt med en positiv inställning och en god förmåga att ta egna initiativ. Du är driven, engagerad och van vid att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Vidare tror vi att du är ansvarsfull och noggrann då du kommer att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra höga krav på kvalitet.



Intresserad? Välkommen att söka tjänsten
I denna rekryteringsprocess samarbetar Bravida med Jefferson Wells. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Camilla Rippe på 0703-770138 eller camilla.rippe@jeffersonwells.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 24 september 2023



Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vi eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa goda resultat, tillsammans.

* Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.
* Läs gärna mer om vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. www.bravida.se När du växer, växer vi!
* Bravida har utsetts till Karriärföretag 2023 för fjärde året i rad för vårt stora fokus på karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2023
  • Ansök senast: 25 september 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024