Administratör till Bravida i Luleå

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba hos en av Sveriges bästa arbetsgivare?
Bravida i Luleå växer, och söker nu en driven, projektadministratör,
Är du en engagerad och nyfiken lagspelare som gillar att utmaningar?
Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt

Information om tjänsten
Arbetet som projektadministratör innebär spännande utmaningar och god utveckling för den som vill arbeta med administration, koordinering och uppföljning.
Arbetet utgår från vårt kontor på Datavägen på Porsön.

Information om kundföretaget
Bravida Way - vår egen kultur och vårt arbetssätt. Bravida Way bygger på en decentraliserad organisation där entreprenörskap och ansvarstagande är avgörande för utveckling och framgång. Bravida är en stor arbetsgivare, faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare! Vi skapar stora resultat, tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.

Dina arbetsuppgifter
-användarstöd vid registrering och arkivering av dokument i olika system
-Uppföra protokoll
-Uppföljningslistor
-hantera behörigheter och utbilda personal inom administrativa verktyg
-Stötta projektledare
-Hantera administration kring nyanställda

Du kommer även assistera projektledare, delprojektledare och projektcontroller i den dagliga projektverksamheten, ex. delta i projektmöten, bistå med ekonomisk data från ekonomisystemet samt bistå i projekt på administratörsnivå.

Vi söker dig som
Är engagerad, social, serviceinriktad och pålitlig. Du har ett professionellt förhållningssätt och en god kommunikativ förmåga.
Du är en ordningsam och strukturerad person med driv och framåtanda som har förmåga att arbeta självständigt.
Vidare har du god kunskap i MS Office.

Dina arbetsuppgifter utförs både på svenska och engelska vilket medför att goda kunskaper i både svenska och engelska är en förutsättning.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
ORT: Luleå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2021-07-23
KONTAKT: Marcus Skårman 070-669 85 72

Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Skårman 070-669 85 72, marcus@ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2021
  • Ansök senast: 24 juli 2021

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024