Administratör till Bring!

Administratör till Bring!

Arbetsbeskrivning

Söker du ett omväxlande jobb där du får vara spindeln i nätet och bedriva ditt arbete med stor frihet under ansvar? Lockas du av att ge stöd åt andra samtidigt som du får vara med och utveckla en organisation framåt? Då kan en roll som administratör hos Bring vara någonting för dig! Sök redan idag - urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Bring och Posten Norges gemensamma vision är att göra vardagen enklare och världen mindre. För att möta den ökande handeln på nätet och realisera tillväxtplanen i Norden har de etablerat ett eget ombudsnätverk med över 1 800 anslutna ombud i Sverige, vilket innebär att Bring nu har full täckning över hela landet.

Det är här du kommer in i bilden. I rollen som administratör kommer du att vara en stöttepelare för befintliga samt nystartade ombud. Hos Bring har du möjlighet att vara med och utveckla hur arbetet bedrivs såväl strategiskt som operativt och på sikt kan du även komma att bli involverad i nyetableringar av tjänster. Du kommer att få en variations- och händelserik vardag där du blir en del av ett väletablerat och härligt team på cirka 10 personer.

#

Som konsult för Academic Work får du en dedikerad konsultchef och karriärpartner som följer upp din trivsel och utveckling. Vi erbjuder även stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Stötta teamet och din chef i daglig drift men även med utvecklingsarbete
- Handlägga och koordinera nystartade ombud, ombesörja för att uppstartsmaterial distribueras och utbildningar genomförs
- Säkerställa att kontrakt implementeras
- Hantera och administrera ägarbyten och ombudsförändringar
- Ansvara för att interna system uppdateras och är aktiva
- Hantera frågor kopplade till leveranser samt klagomål
- Agera kundsupport för ombuden via telefon & mail

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av en liknande tjänst
- Har tidigare erfarenhet av kundservicearbete och/eller ekonomiadministration
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel

Det är meriterande om du


* Har erfarenhet från logistikbranschen


För att trivas och lyckas i rollen som administratör hos Bring tror vi att du som person är lösningsorienterad och strukturerad med ett strakt organisatoriskt sinne. Du är en social och utåtriktad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vidare trivs du i en vardag där tempot är högt och ingen dag är den andra lik. Vi ser även gärna att du har ett intresse och en förståelse för e-handel samt drivkraften att vilja utveckla nya logistiklösningar med kundens bästa som utgångspunkt.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Västberga


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Bring här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Migrationsadministrativ Konsult

10 oktober 2024

Administrativ assistent

10 oktober 2024

Teknisk dokumentatör

Teknisk dokumentatör

9 oktober 2024

Projektsamordnare

Projektsamordnare

9 oktober 2024