OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör till Business Support
”FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE” är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. När du arbetar på Business support är du i navet för vår verksamhet en ledande aktör i en snabbväxande bransch. Du vill göra skillnad och påverka den svenska marknaden inom ditt område. Vidare har du ett starkt driv för att din verksamhet ska hålla en hög nivå där vi ska arbeta för att överträffa våra mål med en hängivenhet och passion som gör vår värld tryggare.
Är du en strukturerad och noggrann person som vill vara del i ett fantastiskt roligt team? Är du en van administratör med god kommunikativ förmåga, då finns det en möjlighet att bli en del av ett företag med både stort hjärta och driv.
I den här rollen är man en del en grupp på 17 personer som jobbar nära bolagets säljavdelning samt våra projektledare.
Som administratör på Business Support är ditt ansvarsområde och huvudsakliga arbetsuppgifter följande:
• Fakturering av projekt
• Kundsupport gällande administrativa förfrågningar
• Uppföljning av kund- och betalningshistorik
• Arkivering av dokument
• Registrering av kunduppgifter
• Uppdatering och underhåll av administrativa register
För att lyckas i rollen
• Du tycker om att ha många kontaktytor och är naturligt serviceminded
• Du trivs i en administrativ roll och gillar att ha struktur och ordning och reda omkring dig
• Du är en van dator och systemanvändare
• Utbildning inom ekonomi är det meriterande men ej ett krav.
• Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet inom administration/ekonomi
• Har du kunskaper inom Agresso eller Qul är det meriterande men ej ett krav.
• Du talar naturligtvis svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Vi erbjuder dig:
En arbetsplats som delar en enhetlig passion för att skapa produkter, verktyg och lösningar för att göra världen till en lite tryggare plats. Oavsett vart du vänder dig i vårt företag hittar du en kompromisslös hängivenhet för prestanda, innovation, kundtillfredsställelse samt socialt ansvar.
Förutom en kultur som vi är stolta över så erbjuder vi våra anställda konkurrenskraftiga förmåner, friskvårdsbidrag etc.
Ansökan
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar kring rollen. Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande. Dock senast 2021-09-10 september
En förutsättning för att bli anställd hos oss är att du har ett svenskt personnummer samt ett godkännande av Länsstyrelsen vi utför även referenstagning samt en bakgrundskontroll. STANLEY Security arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna sökande med olika bakgrunder. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Helene Carleblom, Chef Business Support, 010-458 76 83.
Välkommen med din ansökan!
Placeringen är på vårt kontor på Kungsholmen, Lindhagensgatan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335