Administratör till Capgemini!

Administratör till Capgemini!

Arbetsbeskrivning

Capgemini söker nu dig som vill jobba i en administratörsroll. De letar efter dig som är lösningsfokuserad, flexibel och orädd i nya situationer. Din framtida chef beskriver att teamet har ett "stort hjärta" som samarbetar över gränserna och trivs med varandra. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Capgemini är ett stort och välkänt globalt rekryteringsföretag med ett väldigt fint omdöme över hela världen. Här strävar man alltid efter att utvecklas och lägger stor vikt på sina kundrelationer och att bibehålla dessa på bästa sätt. Samtidigt som de är ett företag där de har kul på jobbet, arbetar de dagligen med hög kompetens och vision för att nå deras mål.

Capgemini söker nu en flexibel administratör som ska stötta deras team under perioden 1/1-31/12 2023 under en föräldraledighet. Teamet som du kommer att jobba i heter CRES (corporate real estate services) och består av ca 10 medarbetare och ansvarar för ca 50 kontor i Norden. Rollen kan komma attt innebära resor och vissa arbetsuppgifter kan tillkomma/ändras under periodens gång.

Du erbjuds


* Ett uppdrag under 1 års tid för att täcka en föräldraledighet
* Erfarenhet av kvalificerad administration hos ett bolag som bryr sig om sina medarbetare
* Knyta karriärskontakter hos både Academic Work och Capgemini


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att involvera:


* Ta emot leveranser
* Fakturahantering
* Projektuppföljning, summor ska stämma ihop med budget
* Protokollföra
* Uppdatera databaser när vi öppnar/stänger kontor
* Skicka in planritningar i CDM
* Inköp
* Ta fram offerter


VI SÖKER DIG SOM
- Har som lägst gymnasieutbildning eller motsvarande
- Har erfarenhet av att arbeta med service/ administration (exempelvis från kundtjänst, butik eller liknande)
- Har kunskaper i Office-paketet, främst Outlook och Word
- Har goda kunskaper och en välutvecklad kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska, i främst tal

Meriterande


* Goda kunskaper i Excel
* Erfarenhet av Complete Control 5


Vi söker dig som är


* Flexibel
* Serviceinriktad
* Noggrann och kvalitetsmedveten
* Ansvarstagande
* Förmåga att vara lugn, strukturerad och organiserad trots stundtals högt tempo
* En positiv inställning och en god samarbetsförmåga


#

Övrig information


* Start: 2023-01-01
* Omfattning: Heltid t.o.m. 2023-12-31
* Placering: Kungsholmen, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

12 oktober 2024

11 oktober 2024

11 oktober 2024