OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en fordonsintresserad medarbetare till CarPay Fleet. Vi behöver nu förstärka vårt fantastiska team och söker en administratör till vår förvaltningsgrupp, CarPay Fleet. Brinner du för service, administration och bilrelaterade frågor? Tycker du att teamwork är det bästa som finns? Då passar du verkligen in hos oss. Vår inställning är att kunden alltid ska vara i fokus och vi tycker att det är viktigt att kundresan är så enkel som möjligt.
Om rollen:
Du och dina kollegor ansvarar för servicegrad och kundnöjdhet i supporterande arbete samt att avdelningens processer genomförs inom föreskrivna tidsramar och enligt gällande avtal med kunder, förare samt samarbetspartners. Gruppen hanterar inkommande kalkylärenden och beställningar från våra kunder samt bistå dem i leasing-relaterade frågor. Du kommer också administrera beställningar avseende leasing och administration inom tecknade ramavtal. Som administratör i förvaltningsgruppen ingår du i ett team bestående av 14 engagerade och kunniga kollegor på avdelningen Fleet.
Några av dina ansvarsområden:
- Supportera förare i dagliga samtal om tjänstebilrelaterade frågor
- Offerthantering
- Kalkylering
- Hantera inkommande fakturor
- Uppstart av leasingavtal
Om dig:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom finansbranschen och eller/ bilbranschen.
Som person är du driven och har god planeringsförmåga och är noggrann. Du bör även ha goda administrativa egenskaper och gilla kundkontakt.
Vi erbjuder dig:
Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. Vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter centralt belägna i nyrenoverade lokaler på Ynglingagatan i Stockholm samtidigt som vi utvecklar vårt nya ”way of working” där en mix av arbetsplatsen inklusive hemmakontoret är en naturlig utveckling för oss. Vi tror på att nyttja möjligheterna inom digitaliseringen och hybridkontoret för att skapa en kreativ, utvecklande och hållbar arbetsmiljö för dig att trivas och utvecklas i och inte minst för en bra balans mellan arbete och privatliv.
Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv.
Vi väntar på din respons:
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan senast den 28 februari 2023, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Sofia Stålne på telefon 072-554 93 53.
Vi har valt de rekryteringskanaler som vi finner nödvändiga för att marknadsföra våra lediga tjänster och vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754