Administratör till centrala Borås

Administratör till centrala Borås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Du kommer vara anställd på Randstad och arbeta ute hos vår omtyckta kund på heltidsuppdrag  som startar omgående. Uppdraget pågår till en början med 6 månader med stora chanser till förlängning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administratör på kundens Backoffice ingår fakturahantering genom hela processen samt ansvar för masterdata. Arbetsuppgifter innebär; fakturering inklusive förhandsgranskning, ansvar för kontroll och rättning av order och manuella kompletteringar.

Du kommer även ha ansvar för krediteringar och hantering av reklamationer. Vidare kommer du registrera nya kunder, uppdatera produktstruktur vid behov, uppdatera avtal och prislistor mm. 

Arbetstider
Heltid måndag-fredag

Kvalifikationer
Du har utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå och tidigare erfarenhet från administrativt arbete med inslag av ekonomi, gärna i shared serviceenhet. Vi tror att du kan ha tidigare erfarenhet i roller som exempelvis ekonomiassistent, löneassistent eller liknande.
Vi söker dig som tycker om att jobba med detaljer och ser ett samband och logik. Du är noggrann och organiserad i ditt sätt att arbeta och är van att arbeta självständigt och ta ansvar. Du är prestigelös och ödmjuk i ditt sätt. Vi gärna att du trivs i en miljö som emellanåt är föränderlig och inte helt satt. Du är flexibel i ditt sätt och en teamspelare som tycker om att hjälpa till. Här får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.

Ansökan
OBS! Det är omgående start på uppdraget, välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar ej emot ansökningar på mejl, ansök på annonsen via vår hemsida.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 4 juni 2020
  • Ansök senast: 14 juni 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024