OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Junior administratör till centrala Stockholm:
Vi söker nu för kunds räkning en administratör som även kan ta ett visst ekonomi/budgetansvar. Du kommer att ingå i ett nätverk med andra administratörer hos vår kund som är placerad i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas pågå fram tills årsskiftet.
Dina arbetsuppgifter:
- assistera projektledare och övrig personal med administrativ support
- hantering av ekonomisystem, fakturahantering och budgetuppföljning
- förbereda och stödja arbetet med möten och konferenser
- mötesbokningar internt och externt
- avtalsskrivningar
- diariehantering
- beställningar
Dina kvalifikationer:
- Lägst gymnasiekompetens från de teoretiska programmen, det är meriterande om du har läst administrativ eller ekonomiinriktning
- goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Dokumenterad erfarenhet av administrativt arbetet och av att ha planerat och genomfört konferenser eller liknande event.
- Mycket god IT-vana och mycket goda kunskaper i MS Office
- Erfarenhet från ekonomisystem, ekonomi och/eller budgetering är meriterande.
Dina personliga egenskaper:
Du är en strukturerad och stabil person som trivs i arbetet med andra människor. För att lyckas i tjänsten så tror vi även att du jobbar självgående och är flexibel och serviceinriktad i det dagliga arbetet.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Så här söker du:
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Administratör till centrala Stockholm"
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund