Administratör till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Junior administratör till centrala Stockholm:

Vi söker nu för kunds räkning en administratör som även kan ta ett visst ekonomi/budgetansvar. Du kommer att ingå i ett nätverk med andra administratörer hos vår kund som är placerad i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas pågå fram tills årsskiftet.

Dina arbetsuppgifter:

- assistera projektledare och övrig personal med administrativ support
- hantering av ekonomisystem, fakturahantering och budgetuppföljning
- förbereda och stödja arbetet med möten och konferenser
- mötesbokningar internt och externt
- avtalsskrivningar
- diariehantering
- beställningar

Dina kvalifikationer:

- Lägst gymnasiekompetens från de teoretiska programmen, det är meriterande om du har läst administrativ eller ekonomiinriktning
- goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Dokumenterad erfarenhet av administrativt arbetet och av att ha planerat och genomfört konferenser eller liknande event.
- Mycket god IT-vana och mycket goda kunskaper i MS Office
- Erfarenhet från ekonomisystem, ekonomi och/eller budgetering är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

Du är en strukturerad och stabil person som trivs i arbetet med andra människor. För att lyckas i tjänsten så tror vi även att du jobbar självgående och är flexibel och serviceinriktad i det dagliga arbetet.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du:

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Administratör till centrala Stockholm"

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Vikariat.
  • Publicerat: 20 februari 2014

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb