OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort kvalitetsfokus, är serviceinriktad och ett högt engagemang? Vill du jobba på en stimulerande och social arbetsplats med engagerade, kompetenta och ansvarstagande kollegor? Då kan detta vara rollen för dig!
Cerebgruppen är en privat vårdgivare med specialistkompetens inom neuropsykiatri, öppenvårdspsykiatri och barnmedicin. Vår företagskultur är viktig för oss och vi lever enligt värderingarna; engagerade, kompetenta och ansvarstagande. Genom dessa arbetar vi hårt mot vår vision: Att alla ska få den vård som behövs, i rätt tid. Cereb är certifierade som ett “Great Place to Work”, vilket innebär att medarbetarna upplever en hög grad av respekt, rättvisa, stolthet, trovärdighet och kamratskap. Vi har över 220 anställda på 17 olika mottagningar runt om i Sverige.
På Cerebs mottagning på Karlavägen arbetar cirka 40 medarbetare. Hos oss samarbetar läkare, psykologer, sjuksköterskor och administratörer för att ge våra patienter tillgänglig, effektiv och patientfokuserad vård. Arbetsklimatet på Cereb är socialt, trivsamt och präglas av hög kompetens och kvalitet.
Om tjänsten
Som administratör ansvarar du primärt för:
Bokningar av neuropsykiatriska utredningar och läkartid för medicinsk behandling
Telefonkontakt relaterad till verksamheten
Remisshantering
Receptionsansvar
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, utbildning inom hälso- och sjukvårdsadministration motsvarande eller undersköterskeutbildning och har några års erfarenhet från mottagningsverksamhet inklusive bokningar.
Du arbetar effektivt, strukturerat och självständigt. Det är viktigt att du är prestigelös, relationsorienterad och kan samarbeta väl.
VI ERBJUDER DIG
Cereb är ett företag i ständig utveckling och du ges möjlighet att utvecklas tillsammans med företaget i en meningsfull roll där du bidrar till ökad kunskap och förståelse för psykisk ohälsa och neuropsykiatri med fokus på en fungerande vardag. Cereb erbjuder friskvårdsbidrag, en god arbetsmiljö, samt ett gott samarbetsklimat med starkt patientfokus.
INFORMATION & ANSÖKAN
Rekryteringen avser tillsvidareanställning, tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi rekryterar löpande och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Administrationschef Malin Boive på tfn: 073-525 81 11