OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Administratör till Conventum i Örebro & Västerås Kongress
Om oss:
Conventum är en ledande kongressanläggning belägen i hjärtat av Örebro. Västerås Kongress är vårt senaste tillskott beläget i hjärtat av Västerås. Båda anläggningarna ägs av Elite Hotels of Sweden och drivs i samma organisation. Vi är dedikerade till att leverera en förstklassig upplevelse för våra besökare och kunder. Nu söker vi en engagerad Administratör som vill bli en del av vårt team och hjälpa oss att fortsätta leverera högkvalitativa evenemang och möten.
Placeringsort: Conventum i Örebro primärt men resor till Västerås förekommer. Kan även vara Västerås som primär ort med resor till Örebro om det passar dig bättre.
Arbetsuppgifter:
Som Administratör i vår organisation så kommer du att ha en mångsidig roll med ansvar för att stödja både driftavdelningen och köket. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar:
Administrativt stöd: Du kommer att bistå Driftchefen och driftkoordinatorn med administrativa uppgifter som hjälper till att hålla verksamheten smidig och effektiv. Detta inkluderar arbete med verktyg som Outlook, Excel och andra kontorsprogram.
Data och rapporter: Sammanställning av data och rapporter åt köksmästarna för både Västerås Kongress och Conventum i Örebro. Dessa rapporter kommer att innehålla information om vad som händer i våra anläggningar och kräver en förmåga att använda Office-miljön, framför allt krävs goda kunskaper i excel men övriga program, så som powerpoint och outlook är meriterande.
Specialkostlistor: Du kommer att vara ansvarig för att sammanställa specialkostlistor och säkerställa att våra besökare får den mat de behöver enligt deras kostbehov, med hjälp av Office-programmen.
Kundkontakt: Du kommer att ha kundkontakt inom vissa specifika områden som exempelvis att uppdatera information i våra system eller att vara med på kundmöten. Du behöver därför behärska en bra svenska i tal och skrift.
Kvalifikationer:
Vi söker någon med följande kvalifikationer:
- Relevant utbildning inom administration eller liknande område.
- Dokumenterad erfarenhet, utbildning eller motsvarande i microsoft excel.
- Tjänsten kräver att du kan hantera listor, sortera och sammanställa data, bygga mallar i excel och presentera dem på ett bra sätt för våra driftavdelningar.
- Erfarenhet från restaurang- eller hotellbranschen är meriterande.
- Erfarenhet av hotellbokningssystem är meriterande.
- Organiserad och noggrann med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
- God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar.
- Erfarenhet av Office-program är ett krav.
Anställningsvillkor:
- Arbetstid: Dagtid måndag till fredag, med möjlighet till vissa helgarbete (ytterst fåtal på helår).
- Start: Omgående.
- Lön: Enligt överenskommelse.
- Kollektivavtal: Unionen.
Vad kan vi erbjuda:
- En spännande och mångsidig arbetsmiljö.
- Möjlighet att vara en del av en framstående mötesplats i regionen.
- Chansen att utveckla din kompetens och karriär inom evenemangsbranschen.
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta
Driftchef Silvester Mujkic på 010-641 51 65 alt silvester.mujkic@elite.se
Platschef Anders Karlsson på 019-766 45 41 alt. anders.karlsson@conventum.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Micael Åman
Madeleine Eriksson
019 -15 69 12
Robert Grahn
Bianca Britten-Austin
1234
Ulrika Kjellgren
031-727 10 82
Jonas Franzén
0721 64 86 50
Sara Johansson
Helmut Schwabe
070-311 72 72
Lisa Darrell
Per-Gustaf Junger