Administratör till Cynk

Administratör till Cynk

Arbetsbeskrivning

Om oss på Cynk

Cynk grundades 2012 och erbjuder försäkringsinventering för privatpersoner och dödsbo.

Cynk jobbar som en leverantör till hela begravningsbranschen och Juristbranschen.

Cynk underlättar inhämtning av försäkringsengagemang och avslutar sociala medier. En viktig del i vårt dagliga arbete är att hjälpa och underlätta för försäkringsbolagen vi samarbetar med.

I dagsläget jobbar 8 pigga och glada personer på Cynk som gärna vill välkomna sin nya kollega i början av 2023.

Företaget är beläget i fina, trevliga och inbjudande lokaler i Sickla köpkvarter.

Cynk är rikstäckande och expanderar i skrivande stund med tjänster till Norge, Danmark samt Finland.



Tjänsten



Vi erbjuder en unik arbetsplats i ett spännande, snabbt och rörligt företag där mycket av planering och utveckling styrs gemensamt i arbetsgruppen.

Det är en arbetsplats där alla drivs av ett stort fokus på kunder, leverantörer samt våra partners i hela norden.

Tjänsten innefattar registrering och uppdatering i IT-system, administrera och sammanfatta företagsinhämtning. Du kommer att ha mycket och nära kontakt med kunder och försäkringsbolag. Du bör känna dig bekväm att använda telefonen som arbetsredskap. Du bör också ha ett öga för sammanställning av dokument samt kunna komponera texter på ett bra och korrekt sätt. En spindeln i nätet tjänst, både internt och externt. Uppgifterna innefattar en del detektivarbete och leta rätt på korrekt information antingen via telefon, mail eller i olika system.

Att vara med på ca 1-2 mässor per år ingår också i arbetsuppgifterna.



Vem söker vi?

Vi söker dig som är nyfiken, engagerad och som har stor passion för struktur och utveckling. Du tar stort ansvar för de uppgifter du har fått tilldelat. Du har lätt att skapa och behålla relationer via telefon och mail, både mot kunder och partners som t.ex. försäkringsbolag eller banker.

Du blir en viktig nyckelperson på företaget där du har möjlighet att göra skillnad och vara med och utveckla och påverka. Cynk har en spännande tillväxtresa framåt och vill att du ska vara med från start.

Du bör ha jobbat med administrativa uppgifter tidigare, i vilken form är mindre viktigt. Det viktigaste är en positiv och glad inställning. Samt att du är en riktig teamplayer.



Vad vi erbjuder

Vi erbjuder dig en unik plats i ett spännande, snabbrörligt företag där mycket av både planering och utveckling styrs gemensamt med alla kollegorna. Drivkraften är ett gemensamt fokus på win-win för kunder, leverantörer och partners runt om i Norden.

- 25 dagars semester

- Sjuk och Olycksfallsförsäkring

- Bra penssionsspar

- Generöst friskvårdsbidrag

- Arbetstider 8-17 viss möjlighet till flextid samt hybrid upplägg finns.

I denna rekrytering har Cynk valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor gällande tjänsten ställs till rekryterare Linda Ström. linda.strom@docupartner.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Annette Rising
0722337711

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DocuPartner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 2 juli 2023

Besöksadress

Sjöviksbacken 24
None

Postadress

Box 47215
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb


27 december 2024