OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på administration som tidigare har arbetat i butik och nu ser dig om efter en ny utmaning? Då kan detta vara din nästa möjlighet! Här får du chansen att kombinera din erfarenhet inom butik med din administrativa sida. Läs mer och ansök snarast då vår kund har ett omgående behov.
Om tjänsten
Som administratör kommer du att arbeta med fakturahantering, avtalsadministration och du kommer att hantera stora mängder fakturor och arbeta mot deadlines. Vidare kommer du att sköta kontakten med butiksägare gällande frågor och felaktigheter kring fakturor. Avtalsadministrationen kommer att innefatta registrering, inskanning och arkivering av avtal i systemet samt hantering av tilläggsavtal. För att trivas i rollen har du ett intresse för siffror har lätt för dig att se samband samt har lätt att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och administrativ erfarenhet. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning och om du tidigare har arbetat med faktura- och/eller avtalshantering. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och har en god systemvana. Du talar och skriver svenska helt obehindrat. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Som person är du noggrann, strukturerad och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter även vid perioder av hög arbetsbelastning. Du trivs i en miljö som ställer krav på din analytiska förmåga och effektivitet. Då rollen innebär många kontakter både internt och externt är det viktigt att du är kommunikativ, relationsbyggande samt servicesinnad.
Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och kommer inledningsvis pågå under sex månader med stor chans till förlängning. Företaget är beläget i centrala Stockholm. Ansökan sker genom annonsen, vi tar ej emot ansökningar via mail. Då behovet är omgående sker urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan snarast. Varmt välkommen med din ansökan!
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson