OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta med omväxlande administrativa arbetsuppgifter i en internationell och expansiv organisation? Vi söker nu två medarbetare till Deloittes affärsstödsteam Business & Billing Services. Avdelningen är en nystartad avdelning där Deloitte samlat det administrativa affärsstödet till sina fem affärsområden. För närvarande pågår det förändringsarbete kopplat till roller, arbetssätt och processer. Avdelningen består av cirka 25 medarbetare och är uppdelad i tre funktioner med olika ansvarsområden.
Deloitte har kontor på flertalet ställen runtom i Sverige men för denna tjänst söker vi till kontoren i Stockholm och Göteborg. Båda kontoren är belägna i centrala city i moderna lokaler.
Din roll
Vi söker dig som är intresserad av att antingen jobba inom Billing & Engagement Services eller Business Services . Du är även välkommen att söka till båda tjänster. Det kan bli så att man kommer jobba inom båda funktioner eller byta funktion längre fram. Att man är flexibel är därmed A&O.
I rollen som administratör till Business Services kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära:
- Administrativt stöd i Deloittes process för intern granskning av sina revisionsuppdrag
- Underhåll, layout och uppdatering av dokument och mallar (powerpoint, word, excel)
- Support avseende avtal och övrig dokumentation
- Support vid, och koordinering av, möten och events
- Övriga administrativa uppgifter
I rollen som administratör till Billing & Engagement Services kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära:
- Fakturering
- Registrering av nya uppdrag och hantering av leverantörsfakturor
- Support avseende avtal och övrig dokumentation
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
Båda tjänster är inledningsvis konsultanställningar via Clevry där du kommer arbeta som vår konsult ute hos Deloitte de första 6 månaderna. Därefter finns mycket goda möjligheter till att du blir direkt anställd av Deloitte . Båda rollerna är på heltid och med start så snart som möjligt.
Din profil
Vi ser att du som söker har en gymnasieexamen samt har arbetat med administration tidigare, gärna i 1-3 år. Du har enkelt för att sätta in dig i nya system och har mycket goda kunskaper i Office-paketet. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på svenska såväl som engelska.
Som person är du mycket noggrann och strukturerad. Du har lätt för att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter samt är lösningsorienterad. Du har ett prestigelöst mindset och är lyhörd mot din omgivning. Du trivs i att jobba i en dynamisk miljö och som vill växa och utvecklas i din administrativa roll.
I denna rekryteringsprocess kommer vi för kundens räkning att begära bakgrundskontroller på de kandidater som går vidare i processen. Vi tillämpar en löpande rekryteringsprocess och ser fram emot din ansökan!
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef Anna: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)