Administratör till Deloitte Academy

Administratör till Deloitte Academy

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta med omväxlande administrativa arbetsuppgifter i en internationell och expansiv organisation? Vi söker nu en medarbetare till Deloittes affärsstödsteam Business & Billing Services. Avdelningen är en nystartad avdelning där Deloitte samlat det administrativa affärsstödet till sina fem affärsområden. För närvarande pågår det förändringsarbete kopplat till roller, arbetssätt och processer. Avdelningen består av cirka 25 medarbetare och är uppdelad i tre funktioner med olika ansvarsområden. Vi söker nu en administratör till funktionen som ansvarar för administrativt stöd kopplat till Deloittes interna utbildningar, Deloitte Academy.

Deloitte sitter i moderna och nyrenoverade kontor i centrala Stockholm.



Din roll

I rollen som administratör till för Deloitte Academy kommer du att:

- Vara ett stöd i Deloittes processer för att genomföra utbildningar.
- Planering, koordinering och genomförande av interna kurser, både i klassrum och digitalt.
- Arbeta i utbildningssystemet SABA/LMS.


Detta är inledningsvis ett konsulta via Clevry där du kommer arbeta som vår konsult ute hos Deloitte de första 6 månaderna. Därefter har du mycket goda möjligheter att bli anställd direkt av Deloitte. Rollen är på heltid och med start så snart som möjligt.



Din profil

Vi ser att du som söker har en gymnasieexamen samt har arbetat med administration tidigare, gärna i 2-5 år. Du sätter dig enkelt in i nya system och har mycket goda kunskaper i Office-paketet. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på svenska såväl som engelska.

Som person är du mycket noggrann och strukturerad. Du har lätt för att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter samt är lösningsorienterad. Du har ett prestigelöst mindset och är lyhörd mot din omgivning. Du trivs i att jobba i en dynamisk miljö och som vill växa och utvecklas i din administrativa roll.

I denna rekryteringsprocess kommer vi för kundens räkning att begära bakgrundskontroller på de kandidater som går vidare i processen. Vi tillämpar en löpande rekryteringsprocess och ser fram emot din ansökan!



Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef Anna: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 mars 2022

Liknande jobb


Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024