Administratör till det nya vårdboendet Kornellen

Administratör till det nya vårdboendet Kornellen

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som vill vara med på vår resa mot ett nytt vård-och omsorgsboende i toppklass! Vi erbjuder dig ett meningsfullt och omväxlande arbete på Kornellen. Där får du tillsammans med en kollega möjligheten att arbeta administrativt i nära samarbete med enhetschefer. 

Vår nuvarande verksamhet Rosenlund kommer flytta till Kornellen 1 februari 2022. Det kommer innebära en nystart för verksamheten där du är viktig del i det arbetet! Vi vill att du bidrar med ditt engagemang för Kornellens bästa.

Om tjänsten
Som administratör arbetar du självständigt med verksamhetens administrativa arbetsuppgifter och ger ett administrativt stöd till verksamheten. Du arbetar nära administratörskollega samt enhetschefer. Du ansvarar bland annat för bemanning, schemaläggning, beställningar samt diverse administrativa sysslor. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer bland annat:


• självständigt utföra administrativa arbetsuppgifter och ge
administrativt stöd i verksamheten
• hantera beställningar och fakturahantering
• inhämta och sammanställa uppgifter ur verksamhetssystem utifrån rutiner
• ha kontakt med interna och externa intressenter och samarbetspartners
• personalplanering och schema
• nyckelhantering, passersystem och posthantering
• e-handel
• anställningsinformation och tjänstgöringsintyg
• föra protokoll och minnesanteckningar
• arbeta och dokumentera i de verksamhetssystem som finns
• känna till och följa verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner

 

Kompetenskrav

• gymnasieutbildning med inriktning administration eller ekonomi, alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• erfarenhet av administrativt arbete
• erfarenhet av arbete i Microsoft Office 365

Som administratör är du serviceinriktad och har en förmåga att planera i det egna arbetet. Ditt arbetssätt präglas av ordningssinne och noggrannhet och du har förmåga att anpassa dig efter ändrade förutsättningar. För att trivas i rollen har du lätt att både arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra.  Du behärskar det svenska språket på ett sätt så att du bland annat kan kommunicera med verksamhetens medarbetare och hyresgäster samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Övrigt meriterande

• erfarenhet av att arbeta som administrativ assistent/administratör inom vård och omsorg 
• erfarenhet av att arbeta med schemaläggning och bemanning
• erfarenhet av arbete i Medvind
• erfarenhet av arbete i Raindance
• erfarenhet av arbete i W3D3

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

 

Om arbetsplatsen
Vårt nya vårdboende Kornellen byggs för närvarande i Bettorp i Örebro. Boendet kommer ha 80 platser fördelat på åtta avdelningar som är fördelade på tre våningar med både demens och somatisk inriktning. Utöver det inrymmer fastigheten en gruppbostad och lokaler för hemvårdens medarbetare att utgå från samt en restaurang och ett tillagningskök. Högst upp i huset finns ett orangeri, en vinterträdgård, som används gemensamt av de boende i huset. Förutom att orangeriet förlänger utesäsongen, så finns det möjligheter för en mängd olika användningsområden och aktiviteter som kalas, musikaftnar eller olika typer av ateljéverksamheter. Restaurangen i entréplan har tillsammans med den tillhörande parken möjligheter att fungera som mötesplats för närområdet.

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Första intervju kommer att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 17 oktober.

Välkommen med din ansökan!



Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Örbring, Enhetschef
   019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
   019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
   019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
   019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
   019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
   070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
   019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
   019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
   076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
   019-21 49 67

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Örebro Kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

12345 12345 Örebro
None

Postadress

Box 30000
Örebro, 70135

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024