Administratör till Dun & Bradstreet

Administratör till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör som är tillgänglig relativt omgående!
 Ditt uppdrag
I rollen som administratör hanterar du beställningar och supportfrågor om kredit- och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med dina kollegor i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Fakturering av leveranser är som störst sista veckan i varje månad så semester schemaläggs utifrån det.

Enheten Nordic Customer Service har I uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal och arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Det är ett team med stark sammanhållning där ledorden är lagarbete och kundfokus. Du kommer utgå från kontoret i Solna med valfrihet att arbeta hemifrån hälften av tiden.
 
Vem är du?
Vi söker dig som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.

Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Dun Bradstreet. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 30/5–2025
Tillträde: 15/4
 
Nyfiken på att veta mer
Det går snabbt i konsultvärlden så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se eller Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dun & Bradstreet
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 10 april 2024

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024