Administratör till Dynamiskt Företag Sökes!

Administratör till Dynamiskt Företag Sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med stark kommunikationsförmåga på svenska, engelska och gärna tyska? Har du erfarenhet av att hantera fakturor, svara på mail, lösa problem och hantera returer? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
-Hantera fakturor: Skapa, granska och följa upp fakturor. Säkerställa att alla fakturor är korrekt bokförda och betalda i tid.

-Svara på mail: Besvara inkommande e-post från kunder, leverantörer och interna avdelningar. Förmedla korrekt och tydlig information samt säkerställa att alla frågor och ärenden hanteras snabbt och effektivt.

-Lösa problem: Agera som första kontaktpunkt för att identifiera, analysera och lösa problem som uppstår. Samarbeta med andra avdelningar för att hitta de bästa lösningarna.

-Hantera returer: Behandla returärenden, från mottagande av returförfrågan till slutförande av returprocessen. Säkerställa att returer hanteras enligt företagets policy och att kunderna får en positiv upplevelse.

Vem är du?
Språkkunskaper: Flytande svenska och engelska är ett krav. Kunskaper i tyska är mycket önskvärt och meriterande.

Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, särskilt inom fakturahantering, kundservice eller logistik.

Kommunikationsförmåga: Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga. Förmåga att uttrycka dig klart och tydligt i både svenska och engelska, samt gärna tyska.

Problemlösning: Stark förmåga att identifiera problem och hitta effektiva lösningar. Erfarenhet av att hantera klagomål och svåra situationer på ett professionellt sätt.

Organisationsförmåga: God förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Strukturerad och noggrann med ett öga för detaljer.

Tekniska färdigheter: God datorvana och erfarenhet av att arbeta med administrativa system och program, såsom Microsoft Office-paketet och faktureringsprogram.

Om verksamheten
Vi är ett framgångsrikt och växande företag inom livsmedel, med en passion för att leverera högkvalitativa produkter och enastående kundservice. Vårt team består av engagerade och professionella medarbetare som strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi värdesätter innovation, samarbete och utveckling, och söker nu en ny medlem till vårt administrativa team.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2024
  • Ansök senast: 26 augusti 2024

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024