Administratör till EDTS

Arbetsbeskrivning

Om kunden:


EDTS - European Drug Testing Service – Erbjuder kvalitetssäkrade drogtester, förebyggande utbildningar och arbete som ger stöd i att motverka alkohol- och drogmissbruk på arbetsplatser runt om i Norge och Sverige. Genom att utveckla policys och handlingsplaner, utbilda chefer och anställda samt genomföra en mängd olika typer av provtagningar på arbetsplatser bidrar de till att skapa en säkrare arbetsmiljö och en produktion utan störningar. Med 20 års erfarenhet kan EDTS bistå med projektledning som grundar sig på erfarenheter från fler än 300 uppstarter av nya drogtestprogram. Sedan februari 2016 tillhör EDTS Alere Inc som är ett amerikanskt globalt börsnoterat medicinteknikföretag som är ledande i världen på patientnära analyser.




Om tjänsten:

Du ingår i ett team på 2 personer som ansvarar för administrationen på företaget. Dina primära arbetsuppgifter är att hantera det administrativa flödet för de drogtester som görs och även ansvara för logistiken kring vad för material som ska tillhandahållas provtagarna. I denna roll ingår telefon- och mailsupport samt så ingår du i företagets växelslinga. I teamet ställs stora krav på samarbetsförmåga och självständighet.


Kvalifikationer:

Vi söker dig med några års erfarenhet från administrativt arbete. Vi ser vidare att du har vana från att ha arbetat i en roll med någon slags kundkontakt. God datorvana är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. Vi tror att du precis som vi värnar om långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system.


I den här rekryteringen kommer vi även lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper:

- Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare


- Du är självgående och handlingskraftig



- Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete



-Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga



Möjligheter:

Du blir en del av ett framgångsrikt tillväxtbolag som gör stor samhällsnytta. Bolaget är relativt litet, vilket ger dig fördelarna av en mindre arbetsplats samtidigt som du blir en del av ett globalt börsnoterat bolag som är ledande i världen inom sin nisch. EDTS är en arbetsgivare som tillämpar ett situationsanpassat ledarskap och som förstår vikten av personalvård. De är noga med att värdesätta sina medarbetare och alla ses som viktiga kuggar i hjulet. I denna roll kommer du ha möjlighet till en långsiktig utveckling.



Tillträde, omfattning och anställning: ?Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående, Du anställs initialt av Hero med målet att rekryteras över av EDTS.




Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.


Har du frågor besvaras dessa av Madelaine Roosmark på Hero på madelaine.roosmark@hero.se


Vi ser fram emot att läsa din ansökan!


Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 oktober 2017

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024