Administratör till EFS på Landvetter

Administratör till EFS på Landvetter

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du arbeta på en familjär arbetsplats där du får arbeta brett med administration, enklare ekonomiärenden och samtidigt vara med och skapa en trevlig kontorsmiljö? Är du öppen, ordningssam och prestigelös och trivs på en lugn arbetsplats där du får ge service till såväl kollegor som kunder? Då kan du vara den vi söker till vår kund European Flight Service (EFS)!

Affärsflygsoperatören EFS har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du blir anställd som konsult med goda chanser till direktanställning hos kund på sikt. Alla frågor rörande tjänsten hänvisas direkt till KFX HR-partner.


Om företaget
EFS, European Flight Service är en svensk affärsflygoperatör med hela världen som servicefält för sin flexibla och moderna flygplansflotta. EFS har sin bas på Landvetter utanför Göteborg men finns också representerade på flygplatserna i Stockholm och London.
EFS kontor är beläget vid Landvetter flygplats. Parkeringsmöjligheter finns.


Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du ha en kombinerad roll där du stöttar kollegor med administration, enklare ekonomirelaterade uppgifter samt att se till att hålla en trevlig kontorsmiljö. Det innefattar bland annat:

• Sköta ekonomirelaterade uppgifter så som reseräkningar, granskning av fakturor, kvittohantering mm.
• Hantering av utgående- och ingående post
• Beställning av kontorsmaterial, frukost, blommor, fikabröd samt vara kontakt med leverantörer tex. städbolag
• Övrig förekommande administration
• Ta emot besökare och ansvara för att allmänna utrymmen är snygga och representativa


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en avslutad gymnasieexamen samt vara mycket bekväm i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare krävs goda datorkunskaper. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med administrativa uppgifter. Kunskaper inom ekonomi är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, för oss är det viktigt att du är en trygg och positiv person som är öppen för att hjälpa till där det behövs. Du trivs i en lugnare kontorsmiljö och har en vilja att ge interna kollegor samt företagets kunder ett professionellt och bra bemötande i alla lägen.

Förutom att du trivs med att ge service är det också viktigt att du har ett proaktivt förhållningssätt för att underlätta dina kollegors vardag. Du trivs i en roll där du får strukturera ditt och andras arbete och ser inga problem när oväntade arbetsuppgifter behöver lösas med kort framförhållning. Du lockas av ett arbete där du får kombinera din strukturerade och ordningsamma sida tillsammans med arbetet som handlar om att skapa en trevlig arbetsmiljö: i lunchrummet, konferensen och i övriga delar av kontoret.


Övrigt
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-17. Arbetet sker på kontoret på Landvetter.
Start enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2022
  • Ansök senast: 8 september 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024