OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör på 50% sökes till vår ekonomiavdelning i Alingsås. Är du en noggrann och effektiv person som trivs med att arbete med siffror? Har du tidigare arbete med administrativa uppgifter och vill vara en del av ett härligt team? Då har vi rollen för dig!
Bevego är ett av Sveriges ledande grossist- och handelsföretag inom byggplåt, ventilation & teknisk isolering. Vi har 4 produktionsenheter och 33 försäljningsfilialer i landet, från Luleå i norr till Malmö i söder och är totalt cirka 440 anställda. Nu söker vi efter dig som vill vara en del av ett härligt team och inneha en viktig roll i filialens fortsatta framgång.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Skanning och registrering av inkommande leverantörsfakturor
Registrering av nya leverantörskort
Posthantering inkommande och utgående fakturor
Kvalifikationer
Vi söker efter dig som trivs i att arbeta med siffror och att inneha en tjänst som innebär arbete vid skärm och stansning. Meriterande är om du tidigare jobbat på kontor med liknande arbetsuppgifter. Genomförd gymnasieutbildning och baskunskaper i Excel är ett krav.
Som person gillar du ordning och reda samt trivs med ett högt tempo och är prestigelös. Har ett intresse för att arbeta administrativt, framförallt med siffror. Du gillar att hjälpa andra i organisationen och har ett eget driv.
Övrigt
Deltidstjänst omfattandes 50% med möjlig start omgående. Vi tillämpar sex månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning. För denna tjänst kommer du att rapportera till vår Redovisningschef.
Vi kan garantera att du kommer till ett välskött bolag med god lönsamhet som genom förvärv vuxit mycket de senaste åren.
Vi sitter dessutom i fina lokaler i den trevliga fikastaden Alingsås.
Eventuella frågar besvara av redovisningschef Jonas Börjesson som du kan nå via mail på: jonas.borjesson@bevego.se
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!