Administratör till Electrolux

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör på Electrolux kundserviceavdelning består de huvudsakliga arbetsuppgifterna i att ta ut produktlistor i Excel från SAP, deras affärshanteringssystem. Dessa listor kontrolleras för att stämma av vilka produkter som finns tillgängliga, vilka som inte gör det samt för att se över om en likvärdig produkt finns. När detta är gjort kontaktar man kund via telefon för att förklara om vi kan hjälpa till med produktbehovet eller inte. Detta kräver en person som är mycket kommunikativ och serviceminded. En viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och uppmuntrad till fortsatt samarbete. I denna roll arbetar man i team om två personer vilket ställer ytterligare krav på kommunikation- samt samarbetsförmågan.

Tjänsten är på heltid, vardagar mellan 8-17.
Detta är ett konsultuppdrag där du anställs av 2Complete, uppdraget löper 28/8 2019 - 27/11 2019. Uppdraget kan komma att förlängas.

Din profil
Det är viktigt att du har ett personligt driv och ser vad som behöver göras, även på andra områden på kundserviceavdelningen. Som person ser vi att du är nogrann, kommunikativ, serviceminded, lugn och tålmodig. Du har god datorvana (särskilt i Excel), det är meriterande med kunskap i SAP men inget krav. För denna roll är det viktigt att du är flytande svenska och har goda skriftliga kunskaper i engelska.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 12 augusti 2019

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024