Administratör till en av våra kunder i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en Administratör till en av våra kunder i Göteborg. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att administrera företagets telefonilösning gällande tjänstetelefoner- och abonnemang. Du har även kontakt med kunder gällande beställningar, uppdateringar och ändringar av telefonabonnemangen.

Kundens leverantör av telefonilösningar är Telia, och du kommer ha mycket kontakt med dem i det dagliga flödet av beställning och administrering av telefoner och abonnemang. Du kommer även tillsammans med resten av teamet ha ett övergripande ansvar för att uppdatera de informationssidor som omfattar telefoni, samt hålla efter och uppdatera de interna systemen.

Detta är ett roligt och omväxlande arbete i en stor organisation med spännande utvecklingsmöjligheter.
Arbetstiderna är 8:00-17:00. Tjänsten startar omgående.


Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt. Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet av att arbeta med kundtjänst via telefon och att du även har erfarenhet av att arbeta med service. Du är bra på att kommunicera i tal och skrift både på Svenska och Engelska, samt att du har god datorvana. Vi ser att du har hantera Officepaketet och Outlook Office.
Det är meriterande om du har en viss teknikvana samt ett visst teknikintresse, samt har grundläggande förståelse för mobiltelefoners tekniska funktioner.

Som person är du kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du tycker om att arbeta i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, men flexibel, och vet vikten av att vara punktlig. Eftersom det är ett servicejobb, så är det viktigt att du brinner för service och är en problemlösare. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Vi söker dig som tycker om utmaningar, och vill bidra till en rolig och givande arbetsvardag för dina kollegor, och som vill ge god service till företagets konsulter.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: Administratör, Kundtjänst, Service, Support

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 september 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024