Administratör till energibranschen

Administratör till energibranschen

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett innovativt och globalt företag med stora kontaktytor i ditt dagliga arbete? Är du intresserad av ett arbete där du har stor nytta av din analytiska förmåga, noggrannhet och serviceanda? Då kan vi ha uppdraget för dig!

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du att arbeta brett och varierat med olika sedvanliga administrativa arbetsuppgifter med fokus på mätvärden och siffror. Du kommer att ha många kontaktytor och dina verktyg kommer vara såväl telefon som mail. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

• Ärendehantering
• Inläsning av avtal
• Felsökningar och felhantering
• Kontakt med nätbolag

Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat som administratör i en liknande roll och har minst gymnasieexamen. Du är siffersinnad och analytiskt och trivs med att arbeta med siffror och mätvärden. Du tycker om struktur, flöden, kan se samband och är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt. Har du erfarenhet från energibranschen är det meriterande. God dator- och systemvana är ett krav och har du tidigare arbetat i CAB är det meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav. Vidare är du ödmjuk, självgående och ansvarstagande och trivs med att arbeta såväl i grupp som enskilt.

Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och förväntas att pågå i ett år. Företaget är beläget i Solna. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024