OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landstinget Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling.
Landstingsservices huvuduppgift är att tillhandahålla service till patienter samt personal vid landstingets övriga enheter. Vi arbetar länsövergripande med allt från administration och upphandlingar till teknik och transporter.
Verksamheten Administration består av tre enheter: Ekonomi, Löneservice och Konsult.
Administratör Konsult
Arbetsuppgifterna är varierande och består av sekreteraruppdrag, registrering och handläggning. Du kommer att arbeta mot olika verksamheter och kunder vilket gör att du måste kunna hålla många bollar i luften samtidigt och kunna göra relevanta prioriteringar. Du kommer arbeta mitt i en servicefunktion och förväntas ge service både genom telefonen men också ansikte mot ansikte.
Kvalifikationer:
För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har genomförd och godkänd gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration. Du ska även ha dokumenterat goda kunskaper i Office-paketet och vara en van användare. Du måste ha erfarenhet av fakturering och beställning.
Som person är du driven, stresstålig, lyhörd och kommunikativ. Du har mycket god samarbetsförmåga och ser de olika administrativa delarnas betydelse för helheten i syfte att skapa lösningar på arbetsuppgifter så att bästa kundnyttan uppnås. Du identifierar och föreslår förbättringsåtgärder och har ett stort intresse för att ständigt utveckla och förbättra arbetsmetoder.