ADMINISTRATÖR till Entreprenadavdelningen

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ADMINISTRATÖR som kan stötta vår maskinavdelning. I tjänsten ingår bl.a. att registrera utfört arbete och tider i våra olika system och förbereda för fakturering men även att ha telefonkontakt med kunder och lägga upp beställningar.

För att du ska lyckas i rollen så behöver du ha minst gymnasiekompetens och vara en erfaren administratör med IT kunskap. Du måste ha B-körkort. Har du erfarenhet/kunskap om entreprenadbranschen så är det till din fördel.

Som person letar vi efter dig som är organiserad, noggrann och trivs med ett högt arbetstempo. Då du kommer att ha mycket kontakt med både maskinister och kunder så det är viktigt att du är utåtriktad och har god förmåga att kommunicera.

Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning med placering i Landskrona.

Om du vill veta mer om tjänsten vänligen kontakta Roger Kovacek, Affärsområdeschef Entreprenad, eller Sofie MacLeod, Personalavdeningen, på 0418-450 217.

Vi tillämpar fortlöpande urval så ansök snarast med din CV och personliga brev via nyttjobb@ohlssons.se, märk din ansökan med ?Administratör?.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OHLSSONS I LANDSKRONA AB LANDSKRONA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 17 mars 2015

Besöksadress

VARVSVÄGEN 91
LANDSKRONA

Postadress

VARVSVÄGEN 91
LANDSKRONA, 26135

Liknande jobb


1 november 2024