OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och som vill skaffa dig nya erfarenheter inom administration. Som administratör på E.ON Sol är det du som godkänner leverantörsfakturor, tar emot ordrar samt registrerar dem, skapar orderunderlag för inkomna offerter samt ansvarar för viss fakturering.
Du kommer att arbeta traditionella kontorstider måndag till fredag.
Personliga egenskaper
För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha tidigare erfarenheter av att arbeta dagligen med officepaketet och outlook. Vi tror att du har 1-2 års erfarenhet inom ett administrativt yrke med inslag av ekonomi i dina arbetsuppgifter. Meriterande är om du har erfarenhet av SAP och OMNI. Du har god systemförståelse och sätter dig lätt in i nya system.
Som person är du noggrann i ditt arbetssätt och skapar en god struktur i dina uppgifter. Du har lätt för att förstår siffror och tycker att det är spännande att lösa problem. Du sprider en härlig stämning i gruppen och har lätt för att arbeta både ensam och i grupp. Vidare tar du stort ansvar över ditt utförda arbete och levererar med en kvalitet du kan känna dig stolt över.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning över sommaren, som kommer att pågå ifrån slutet av maj till och med slutet av augusti.
Tjänsten tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström