OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vår fina kund expanderar och behöver en duktig administratör för allmänna kontorsuppgifter.
Arbetsuppgifter
Lägga ordrar, boka frakter, allmänt inköpsarbete mm.
Kvalifikationer
Erfarenhet av liknande arbete eller snabbt kunna lära sig.
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och gärna engelska.
Stor datavana.
Villkor
Marknadsmässig lön mm.
Du blir anställd av Q i ca 6 månader och om du fungerar bra anställd efter det av kund.
Blir du nyfiken ? Ring Henrik Nitz 070-160 20 91
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Gustafsson
013-470 39 00
Henrik Nitz
019-760 20 91
Sandra Sannemo
013-470 39 05, 0707-359505
Sandra Sannemo
013-470 39 05
Sara Petersson
013- 470 39 05
Sara Petersson
013-4703905
Hanna Löfgren
0134703902
Sara Petersson
013-470 39 05
Åsa Gustafsson
asa.gustafsson@qbemanning.se
Sara Petersson
sara.petersson@qbemanning.se