OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en Administratör som ska stötta kontorschef och kundansvariga med support och samordning i våra uppdragsprocesser samt inom övriga administrativa uppgifter, så som reception och kontorsservice. Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde i början av december.
Möjligheten
Tjänsten är en support- och samordningsroll och vi fokuserar på att du tycker om att ta ansvar, organisera och arbeta strukturerat och effektivt. Du kan förvänta dig mycket variation i rollen, så du bör också inneha förmågan att ta egna initiativ och söka möjligheter att förbättra våra nuvarande relationer och processer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Din primära uppgift kommer vara att arbeta som support till Skövde och Lidköpingskontoret. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ta fram statistik och underlag, vara behjälplig vid fakturering samt administrativ support så som att lägga upp nya uppdrag och underhålla kundregister i våra system. Du kommer även att vara kontorets ansikte utåt såväl i telefon som i vår reception och du kommer att ta emot besökare samt ge service till våra kunder. Förutom receptionsarbetet kommer du även arbeta mer internt med allmänna kontorsgöromål såsom posthantering, trivselfrågor, administration kring events, beställningar och inköp samt andra uppgifter som kan förekomma på kontoret. Även vissa arbetsmoment inom kunduppdrag kan ingå.
För att lyckas behöver du
Då tjänsten är en support- och samordningsroll så måste du tycka om att ta ansvar, organisera och arbeta strukturerat och effektivt. Du kan förvänta dig mycket variation i rollen, så du bör också inneha förmågan att ta egna initiativ och söka möjligheter att förbättra våra nuvarande relationer och processer. Som person är du positiv, flexibel, energisk, aktiv och prestigelös som tycker om att ge service och att leverera arbete med kvalitet. Du är utåtriktad och har lätt att samarbeta med andra och du uppskattar att ha en central funktion på kontoret.
Kvalifikationer för tjänsten
Lång erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Van användare av Officepaketet och lätt för att lära dig nya IT- system och processer
Goda kunskaper i svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig både i tal och i skrift
Körkort och tillgång till bil
Vad EY erbjuder dig
EY är ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Vid sidan av våra medarbetares engagemang och kompetens är det våra gemensamma värderingar som skapar framgång på marknaden.
Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden.
Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt.
Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin.
Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på ey.com/sv_se/careers, i sociala medier och på karriarbloggen.ey.com.
Om ovan stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan till oss.
The exceptional EY experience. It’s yours to build.
Ansök nu.
Sök senast den 11 oktober 2020. Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV, betyg från universitet och/eller annan utbildning samt ev. intyg från tidigare arbetsgivare. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Bäckström på cecilia.backstrom@se.ey.com. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Emma Unger på emma.unger@se.ey.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Revisor Helena Björnander
070-354 72 03
Gruppchef Susann Lindén
070 331 92 04
Gruppchef Helena Björnander
070 354 72 03
Ing-Marie Persson