Administratör till Figeholm

Administratör till Figeholm

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren administratör som brinner för att skapa ordning och effektivitet i en dynamisk arbetsmiljö? Vi söker nu en engagerad och mångsidig medarbetare till vår kunds lokalavdelning som kan erbjuda både administrativa tjänster och sekreterarstöd på hög nivå. Denna roll innebär ansvar för att utföra komplexa administrativa aktiviteter och hantera specifika avdelningsprocesser och program.

OM TJÄNSTEN
Som en del av teamet kommer du att spela en central roll i att stödja lokal ledning, hantera resor och säkerhet samt agera superanvändare för de interna systemen såsom Neo, HiNext, Fieldglass och E-time. Du kommer även att vara en viktig del i kundens HR- och HSE-administration, där du fungerar som kontaktperson mot företagshälsovården, hanterar vår kompetensdatabas, stödjer processer kring sjukfrånvaro samt lagstadgade hälsoundersökningar och vaccinationer. Vidare ingår upprättande av fullmaktsbrev för chefer och registrering av nya konsulter i dina arbetsuppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas omgående så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.
OBS! För ansökan behöver vi få in ett CV + personligt brev på engelska.

Vi söker dig som:
• Har dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom liknande roller.
• Är självgående och initiativrik med förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.
• Har mycket goda IT-kunskaper och är snabb att lära nya system.
• Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har en positiv inställning och förmågan att arbeta effektivt både självständigt och i grupp.
• Erfarenhet som superanvändare i något av de nämnda systemen (Neo, HiNext, Fieldglass, E-time) ses som starkt meriterande.

Vi erbjuder:
• En spännande och omväxlande tjänst i en framstående organisation.
• Möjlighet att arbeta i en stöttande och värderingsdriven kultur.
• Konkurrenskraftig lön och förmåner.
• Utvecklingsmöjligheter inom företaget.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2024
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024