Administratör till Finnfoam i Kristinehamn

Administratör till Finnfoam i Kristinehamn

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Kristinehamn söker vi nu en ny spindel i nätet! Vi söker dig som brinner för administration och gillar att ha många bollar i luften, du trivs likaväl med att beställa frakt till en kund och tala med åkerier som att skicka fakturor, svara på fakturafrågor eller ta emot beställningar från kunder.


I din roll som administratör/kundtjänst kommer du
Svara på inkommande frågor från kunder
Hjälpa kunder med beställningar
Skicka och ta emot fakturor
Beställa kontorsprodukter
Hantera bokning av transport
mm.



Vi erbjuder arbete hos en trygg arbetsgivare med goda förmåner, här kommer du tillhöra ett team som alla hjälper varandra till framgång! Du har alltid nära till dina kollegor och kommer få en gedigen introduktion i tjänsten.


Vi söker dig som är social och har ordning och reda omkring dig, du får gärna ha tidigare erfarenhet av administration och/eller ekonomi inom yrken så som t.e.x. Ordermottagare, Administratör, Kundtjänst eller ekonomiassistent.


Denna rekrytering hanteras av Dozzy Rekrytering på uppdrag av kunden, frågor kring tjänsten skickas till ansvarig rekryterare: Erik Larsson erik@dozzyrekrytering.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Finnfoam KRISTINEHAMN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Postadress

Hinkebogatan 7
KRISTINEHAMN, 68191

Liknande jobb


21 november 2024