OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I tjänsten som administratör på Sterco Ventilation kommer du att utgå från kontoret i Jordbro. Det är även från kontoret som alla montörer kommer utgå på morgonen och under dagen kommer du dela att ha sällskap av både VD, montörer som kommer in för lunch samt eventuella gäster.
Dina dagar kommer bestå av varierande arbetsuppgifter fördelat på både administration och ekonomi varav bland annat följande är en del av rollen:
Lägga in jobb
Uppdatera personallistor
Uppdatera information på hemsidan
Fakturera
Hanterings av tidsrapportering och körjournaler
Inköp av kontorsmaterial
Utöver ovan nämnda arbetsuppgifter ingår även att vara VD behjälplig med att boka upp och planera AW och personalaktiviteter.
Kvalifikationer
Du som söker skall trivas med en administrativ roll i en varierande vardag.
Krav för tjänsten är god datorvana och flytande svenska i både tal och skrift. Även B-körkort och tillgång till bil ses som ett krav.
Meriterande är goda kunskaper i Rekyl, Fortnox och Excel.
Som person tror vi att du trivs i både den sociala närvaron som att arbeta självständigt. Du bör även besitta en vilja att lära både i den administrativa tjänsten men också för att komma in och förstå Stercos verksamhet.
Om arbetsgivaren
Sterco som funnits sedan 2010 arbetar efter mottot ”100% kvalité” i alla jobb vi utför. Idag är vi 21st medarbetare i företaget fördelat på ett brett åldersspann och bra fördelning mellan kvinnor och män. Vi utför alla typer av ventilationsarbeten och hjälper till både med konsultation kring ny eller befintligt ventilationssystem, OVK-besiktningar, service, underhåll samt reparationer av ventilationsanläggningar. Huvudverksamheten ligger i Jordbro men vi har även en nystartad filial i Umeå. Sterco är anslutna till Plåt & Ventföretagen och har kollektivavtal.
Hur du ansöker
I denna rekryteringsprocess samarbetar Sterco Ventilation med HR-Byrån i Mälardalen AB. Alla frågor gällande tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Pernilla Aronsson Jensen på pernilla@hrbab.se. rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under annonseringstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.