Administratör till fordonsindustrin, Göteborg

Administratör till fordonsindustrin, Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi är på jakt efter en glad, noggrann och service-minded administratör med gedigen erfarenhet av administration. Vi letar efter dig som är en lagspelare  vill arbeta administrativ och som trivs i en både administrativ och kommunikativ roll.  Är det du? Sök då tjänsten, redan idag.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Tjänsten innebär  bla att skapa arbetsordrar och att aktivera kontrakt och returer. Det kommer även att innebära att du blir ansvarig för kommunikationen med alla parter i de olika processerna. Du kommer även  kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter för att ytterligare förbättra kvaliteten och effektiviteten i våra processer. 

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:


 Hantera inkommande ordrar
 Hantera  logistik och returer av bilar 
 Inkommande och utgående samtal till/från samarbetspartners


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha:

  • Avslutad gymnasieutbildning
 • Stark administrativ kompetens 
 • Erfarenhet från bilindustrin
 • Goda kunskaper i MS Office (Excel, Power Point, Word) 
 • Utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på såväl svenska som engelska

Behärskar du norska är detta starkt meriterande.

För att passa till tjänsten bör du vara en lagspelare och ha en stark samarbetsförmåga. Du bör även besitta en effektiv och handlingskraftig personlighet och ha en  vilja att få saker gjort.  Du behöver även ha ett genuint intresse för att ge professionell service både internt och externt.  Vi ser också att du har en god problemlösningsförmåga och kan se förbättringsmöjligheter . Du behöver även besitta förmågan att hantera flera system och enkelt navigera inom dem. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Elsa Schiötz, konsultchef. elsa.schiotz@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024