OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en administratör med erfarenhet av kundkontakt? För kunds räkning söker vi nu en engagerad medarbetare med goda kunskaper i det engelska språket.
Om företaget
Vår kund sitter i Kista och är ledande inom sin bransch.
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos vår kund ingår du i ett team om 4 personer. Tillsammans ansvarar ni för kontakten med företagets kunder, i frågor som rör export. Du kommer att ha hand om kontakten med kunder i Mellanöstern/Asien, varför goda kunskaper i engelska språket är ett krav. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i:
* Ansvarar för att ge service både på telefon och mail till kunder
* Koordinera kunder rätt och vägleda i processen
* Administrerar ärenden i interna system
Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du ett par års erfarenhet av administration och/eller service. Du trivs i en koordinerande roll, där kundkontakten är den röda tråden. Som person är är du positiv, driven och administrativt trygg. Du trivs i ett företagsklimat som präglas av en god stämning och glatt humör. Självklart brinner du för service och motiveras av att hjälpa andra!
Övrigt
Tjänsten är placerad i Kista och ska tillsättas omgående. Då vi går igenom urvalet löpande rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg