Administratör till företag i Solna

Administratör till företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som vill utvecklas mer inom det administrativa? Vill du arbeta i en miljö som präglas av gemenskap och samarbete? Då kanske du är den vi söker.

Just nu söker vi en administratör på heltid till vår kund i Solna. I rollen får du chansen att vara del av ett team som tillsammans alltid jobbar för att lösa kundernas behov. Låter detta som något för dig? Missa då inte denna möjlighet!


Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du främst att arbeta med administrativ support såväl internt som externt. Du och dina kollegor supportera kunder via telefon och mail och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att administrera ordrar och sköta andra administrativa uppgifter. Vidare har du stora kontaktytor i din roll, både externt med kunderna och internt med företagets säljare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
- Har 1-2 års erfarenhet av administrativt arbete
-Goda svenskkunskaper i tal och skrift
-Är van att arbeta med dator och har goda kunskaper inom Officepaketet

Vi tror att du som person är strukturerad, social och drivs av att lära dig nya saker. Du gillar att arbeta med både varierande och löpande arbetsuppgifter. För att trivas på företaget och i rollen ser vi att du är en person som trivs att arbeta i högt tempo och brinner för att leverera goda resultat.


Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Solna. Arbetstiderna är 08:00-17.00.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.



Varmt välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 24 februari 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024