Administratör till företag inom energibranschen i Västerås

Administratör till företag inom energibranschen i Västerås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person med ett öppet och utforskande förhållningssätt och en fena på administration - då har vi ditt nya uppdrag.  Vi söker en spetsig administratör till ett stort företag inom energibranschen i Västerås. Företaget har som mål att förbättra, utveckla arbetssätt och göra det enkelt att vara kund till dem.  

Du tycker om att arbeta i en omväxlande miljö med mycket problemlösning. I rollen som administratör kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter så som exempelvis fullmakter, nyanslutningar och betalningar.  Du arbetar i ett sammansvetsat och härligt team som tillsammans har många års erfarenhet.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. 

Ansvarsområden
I den här rollen arbetar du administrativt med att exempelvis:
utför arbetsuppgifter med fokus på att bidra till en förbättrad kundnöjdhet, internt och externt.
 medverkar och samarbetar i utveckling av kundadministration, rutiner och arbetssätt.
arbetar aktivt för att förbättra leverans samt komma med förslag till hur den interna servicen kan förbättras till affärsområdena med utgångspunkt i koncernens verksamhet och behov


Kvalifikationer
Dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande i rollen. Förutom att du är en lagspelare så ser vi att du är en positiv person med ett öppet sinne och har lätt för att se lösningar. Du är noggrann och ansvarstagande där du förstår att din prestation är en viktig nyckel till lagets resultat. Vi ser även att du är en person som omvärldsbevakar och ansvarar för den egna kompetensen inom området. 


Det är meriterande om du även besitter någon av följande egenskaper:
tidigare erfarenhet från energibranschen 
erfarenhet av att programmera mjukvarurobotar (RPA).
erfarenhet av systemen Lime och i Xcellent.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete, goda systemkunskaper.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2022-10-23.
Välkommen att ansöka på www.randstad.se. 
Frågor och funderingar besvaras gärna av Ellinore Persson, ellinore.persson@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024