Administratör till företag inom finans

Administratör till företag inom finans

Arbetsbeskrivning

Är du administrativt lagd med känsla för service och driv? Se hit! Vi har nog en roll som skulle kunna passa dig!

Dina arbetsuppgifter

I första hand kommer du att arbeta med administration av dokument som skickas mellan kund och verksamheten. Du kommer ta emot, handha och sköta allt det administrativa kring dokumentationen samt svara på frågor som kunderna kan ställa.

Din profil

Vi söker dig med rätt driv och engagemang och som brinner för att ge förstklassig service utöver det vanliga! Du är naturligt utåtriktad och gör gärna det där lilla extra för människor i din omgivning. Har du tidigare erfarenhet av administrativa roller är det meriterande. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du social och kommunikativ och trivs med att arbeta strukturerat och med stor noggrannhet. Du har god samarbetsförmåga och kan hantera flera uppgifter samtidigt. God datorvana är ett krav och gärna erfarenhet av Excel och AML-arbete är meriternade. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Vi erbjuder

Vi välkomnar dig till en arbetsplats där du får arbeta med stimulerande och utvecklade uppdrag med dig i fokus. Hos oss erbjuds du bra förmåner och bra fast lön. För oss är det jätteviktigt att du känner dig trygg i din anställning och att du trivs, gör man det kommer du också göra bra resultat och framförallt må bra. Att du som medarbetare är vår viktigaste tillgång, vill vi ska märkas. Som anställd hos oss får du möjlighet att ta del av en rad olika förmåner. Vi erbjuder bra fast lön med bonus men också friskvård, tjänstepension och sjukförsäkring. Alla erbjuds en tydlig och utmanande kompetensutvecklingsplan, som vi tillsammans sätter upp utifrån dina mål och visioner. Självklart står vi för alla kostnader kring utbildning, kurser och certifieringar. Hos oss kan du göra hela resan från IT-generalist till IT- specialist. Vi räknas inte till de traditionella bemanningsföretagen utan vi är ett IT-företag med värderingar från IT-branschen. Vi är ett av de bolag som faktiskt investerar i vår personal.

Välkommen med din ansökan! Du är en viktig del i vårt vinnande lag!

Har du några funderingar kring tjänsten?

Kontakta Tove Svansson, 073 522 70 87

tove.svansson@totalresurs.se

Om Total Resurs

Total Resurs är en nytänkande leverantör av konsult- och rekryteringstjänster inom IT, där vi med kundfokus omger oss av kompetenta och erfarna kollegor. Total Resurs ingår i Total-koncernen som grundades 2011 med säte i Stockholm. Vi är idag ca 35 medarbetare, varav 28 konsulter. Vi har sedan start fokuserat på att omge oss av de mest kompetenta personerna inom deras område. Vi vill vara våra medarbetares och kunders självklara val när det kommer till IT-tjänster och rekryteringar inom IT. Bakom Total Resurs står erfarna entreprenörer och några av marknadens främsta konsulter och medarbetare. Många av oss har mer än 25-års erfarenhet av IT-branschen och rekrytering. Total Resurs föddes ur idén att vara det bästa företaget för kunder, medarbetare och samarbetspartners inom sin bransch.



Nyckelord: administratör, admin, konsult, service, Malmö, Skåne

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Olin Hall

Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall

Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson

Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström

Marie Jensen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Total Resurs AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2021

Besöksadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr, Solna
None

Postadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr
Solna, 16973

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024