Administratör till företag norr om Göteborg

Administratör till företag norr om Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Företaget.

Om företaget:

Företaget grundades 1994 och är baserat 3 mil norr om Göteborg, som idag består av ca 14 heltidsanställda. Företaget arbetar med konstruktion och tillverkning av produkter i rostfritt, stål, plast och aluminium. De är certifierade enligt ISO-standarder och tar hand om hela processen från idé till färdig installation, är specialiserade på skräddarsydda maskiner, konstruktion, mekanik, el och programmering. Företaget erbjuder även ombyggnation av befintliga maskiner samt är aktiva inom industri- och livsmedelssektorn och erbjuder legotillverkning i serier.

Arbetsuppgifter:

Som administratör har du ett helhetsansvar för det löpande administrativa processerna och fungerar som kontaktperson via telefon och mejl för kunder. I rollen genomför du offertskrivning enligt specifika krav, orderläggning och uppdatering av orderstock. Vidare hanterar och säkerställer du leveranstider genom kontakt med kunder, skapar följesedlar, säkerställer korrekt frakt och leveranser. Du sorterar och förbereder leverantörsfakturor, skickar dessa vidare till ekonomi, genomför tidsrapportering, sköter inköp av kontorsmaterial, ansvarar för avfallshantering och att upphämtning av detta sker samt ansvarar för fordonsservice för företagets alla fordon. Avslutningsvis säkerställer du medarbetarnas certifikat och utbildningar, ser till att dessa upprätthålls och genomförs i rätt tid, säkerställer efterlevnad av arbetsmiljö- och säkerhetskrav.

• Kontaktperson via telefon och mejl
• Order och leveranshantering
• Fakturahantering
• Säkerställa utbildningskrav

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 3-5 års arbetslivserfarenhet inom bred administration
• Goda kunskaper i Officepaketet, grundläggande kunskaper i Excel
• Erfarenhet av bokföring, fakturor och/eller orderhantering är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska, goda kunskaper i engelska
• Manuellt B-körkort

För att vara framgångsrik i denna roll är du en trygg och flexibel person som gärna tar egna initiativ och tycker det är roligt att själv får ta eget ansvar och driva dina arbetsuppgifter framåt. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera med dina kollegor och är en arbetsvillig person med inställningen att problem är till för att lösas. Avslutningsvis är du en strukturerad och noggrann person som tycker att var sak har sin plats, samtidigt som du är öppen för förändring och anpassning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kungälv
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2024
  • Ansök senast: 29 januari 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024