OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker nu en administrativ assistent till ett företag i försäkringsbranschen.Företagets lokaler är belägna på Södermalm och du kommer att arbeta med administration på företagets IT-avdelning.Som administrativ assistent kommer dina huvuduppgifter bland annat att bestå i att skanna avtal och registrera dem samt sköta administration kring konsultavtal.Utöver detta kommer du bland annat att vara behjälplig vid mötesadministration (mötesbokning och protokollföring), registrering och framtagning av statistik.Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt.Du behärskar svenska och engelska språket flytande i både tal och skrift.Dina kunskaper i MS Office är mycket goda.Eftersom du bland annat kommer att hantera avtal är det viktigt att du förstår innebörden av sekretess. Som person är du positiv, initiativtagande, servicemedveten och driftig.Du kommer gärna med ideer och är duktig på att se vad som behöver göras.Du löser gärna problem och är bra på att strukturera samt att du har god samarbetsförmåga.Tjänsten skall tillsättas omgående och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.