OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss:
Novu AB är ett bolag som jobbar med sakförsäkringar där vi hjälper företag hitta försäkringslösningar som passar just deras behov!
Novu AB ingår i en koncern med ca 25 anställd där vi jobbar inom redovisning, pensionsförsäkringar, kapitalförvaltning, leasing och mycket mer. Vi är ett starkt varumärke där kunden ska få hjälp med alla bitar kring sitt företagande under ett och samma tak.
Detta skapar en spännande arbetsplats där man får intryck från många olika branscher och kan utnyttja kompetenserna som finns inom koncernen. Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsmiljö, stora utvecklingsmöjligheter och en positiv företagskultur som präglas av ett stort engagemang, affärsmässighet och kundnytta. Vi har en fin sammanhållning och är måna om att alla hos oss identifierar sig med vår kultur och utveckling framåt!
Vi ger dig alla förutsättningar du behöver för att utvecklas till den bästa versionen av dig själv. Vår familjära företagskultur genomsyrar allt vi gör, tack vare den ser vi ärlighet, sunda värderingar och långsiktighet som en självklarhet hos varje kollega.
Vem söker vi?
Just nu söker vi dig som erfarenhet inom administration kombinerat med kundkontakt och inte är rädd för att kavla upp ärmarna och göra det lilla extra. Vi ser gärna att man kommer med nya idéer i kombination med att vara en ’doer’ som ser till att saker genomförs och följs upp. Arbetet sker i högt tempo och du ska snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter samt ha förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift. Nedan ser du ett axplock av de dagliga arbetsuppgifterna:
· Daglig kontakt med kunder och försäkringsbolag
· Sammanställning av offerter och försäkringsunderlag
· Registrering i vårt egenutvecklade CRM-system
· Hantering av inkomna försäkringshandlingar
Välkommen att växa med oss!