Administratör till framtida uppdrag

Administratör till framtida uppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi på Adecco söker dig som erfaren Administratör för framtida konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV. Allt detta samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt specifika kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.

Om tjänsten

Ditt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilket företag det gäller kan arbetsuppgifterna variera, allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.

I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmänn administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig

Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.

Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, SAP, MS Office och SharePoint är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska språket, i tal och skrift
• Kunskaper i det engelska språket är högt meriterande

Om Adecco

Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via evelina.hjortskog@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 maj 2024
  • Ansök senast: 15 maj 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024