OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!
Om företaget
Vår kund är ett globalt innovationsdrivet bioläkemedelsföretag som fokuserar på forskning, utveckling, tillverkning och kommersialisering av receptbelagda läkemedel inom viktiga hälsovårdsområden. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående till 2017-09-30. Du kommer bli anställd av Söder & Co och uthyrd till vår kund.
Vi söker nu en person som ska arbeta med admnistration i Front Office.
Dina arbetsuppgifter
Du sitter i Front Office dit kunder kommer och behöver olika former av administrativt stöd, stort som smått. Din roll är att finnas till hand och hjälpa till i de ärenden som efterfrågas.
Som Front Office administratör är du första kontaktytan och har en viktig roll hur du bemöter och tar hand om de interna kunderna.
Front Office är öppen dagligen från 8:30 på morgonen till 16:30 på eftermiddagen. Arbetsbelastningen kommer att vara "ojämn" i den meningen att det kan finnas tillfällen under dagen när det inte finns några kunder och stunder då det är många att supportera.
Tjänsten innebär bl.a. följande:
Front Office samarbetar mycket med globala kollegor för att ge den bästa servicen och administrationen.
Hjälpa och råda kunder
Förbättringsaktiviteter
Fokus på lokal support
Varierande admninistration
Din profil
Vi söker dig som har arbetat med administration under flera år och brinner för att stötta och hjälpa andra. Eftersom vår kund är internationell så krävs flytande kunskaper inom både svenska och engelska språket. Som person gillar du ordning och reda, tycker om att arbeta efter processer och utmanas i att arbeta brett inom administrations området. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och är duktig på att kommunicera med olika typer av personer. Du är serviceinriktad och van att sätta kunden i ”första rummet”.
Välkommen att registrera din ansökan på www.soderco.se senast den 21/4, vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg
Alexandra Ny
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg
Niklas Ekeblad