Administratör till Georg Fischer i Stockholm

Administratör till Georg Fischer i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Tjänsten är på 7 månader med möjlighet till förlängning.

Om kunden:
Georg Fischer AB grundades 1971 och är ett helägt dotterbolag till den schweiziska koncernen Georg Fischer RLS AG, som grundades 1802. Koncernens största affärsområde GF Piping Systems utvecklar, producerar och marknadsför rörledningssystem för en säker transport av flytande och gasformiga medier inom VA, VVS, Marin och industriella applikationer. Georg Fischer AB i Stockholm är det svenska försäljningsbolaget för GF Piping Systems och ansvarar för den svenska och finska marknaden. Georg Fischer finns representerade med kontor i Stockholm, verkstad och servicecenter i Avesta för sammansättning av kundanpassade plaströrsystem samt service/uthyrning av plastsvetsmaskiner.
Du kommer att vara placerad på deras svenska huvudkontor i ljusa fräscha lokaler intill vattnet vid Liljeholmen. Det finns både pingisbord och gym i huset som du som konsult kommer ha tillgång till.


Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du att lära dig mycket om Georg Fischers verksamhet och hur branschen fungerar i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att ha kontakt med kunder, kollegor, leverantörer och se till att de ärenden som kommer in dagligen hanteras till kundens belåtenhet. Du kommer också att registrera ärenden och förmedla dem till rätt personer på företaget samt analysera och åtgärda problem som kan uppstå längs vägen när man hjälper kunden. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara 08:00-16:30.


I jobbet ingår till exempel att
• teknisk support, hänvisa vidare kunder till supportavdelningen
• registrera inkommande ärenden
• hantera offerter, returer, logistikfrågor
• kundvård/kundservice, erbjuda kunden support genom hela ärendet.


Din profil
Det här jobbet passar dig som är öppen för nya tankesätt och ser positivt på alternativa lösningar. Du har en god förmåga att organisera, planera och utföra ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom kundservice, administration och ärendehantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse samt att du är bekant med SAP men detta är inget krav.

I övrigt söker vi dig som

• har god data- och systemvana
• talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• har arbetat med administration innan

Det är även meriterande för tjänsten om du

• har arbetat med liknande uppgifter tidigare
• har arbetat med kundkontakt tidigare.
• har viss branscherfarenhet
• kan grunderna i SAP


Övrigt
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Peyrau Saleh på telefonnummer: 0763118575 eller via e-post: peyrau.saleh@cleverex.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cleverex Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024