OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en administratör/receptionist för vår kunds räkning, till ett långsiktigt konsultuppdrag!
Uppdraget är lagt 23 september 2024 – 10 januari 2025, med möjlighet till förlängning.
Omfattning: 8.15-15.15 helgfri måndag-fredag med 30 minuters lunchrast (6,5 h per dag)
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifter som kan uppstå i den här rollen är exempelvis att
- Sköta administrativa rutiner
- Planera och samordna, göra mötesbokningar och reseplanering
- Arbeta utifrån fastlagda rutiner
- Vara ett operativt stöd för verksamheten, assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
- Formulera brev, protokoll, dokumentation mm
- Hantera återkommande arbetsuppgifter (kopiering, sortering, posthantering)
- Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
- Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
Vem är du?
För att på bästa sätt axla denna roll ser vi att du har genomgått gymnasieutbildning, har kunskaper i MS Office eller andra liknande program samt att du kan kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift.
Som person är du självgående och kommunikativ, med fallenhet för att strukturera och ha flera bollar i luften samtidigt.
Känns det här som dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Som konsult via Poolia får du en trygg anställning med kollektivavtal, pension och försäkringar. Vi värnar om din hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och andra förmåner. Hos oss får du möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett ledande företag, där din expertis och insats värderas högt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532