Administratör till global kund i Malmö

Administratör till global kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

För dig som är en god administratör och vill ha ett arbete där du får ett stort eget ansvar, men också ett nära samarbete med kolleger, kan vi nu erbjuda ett uppdrag hos vår globala kund i Malmö!

Om tjänsten
I den här rollen blir du en del av avdelningen Channel Management som har ansvar för produktförsäljning av styr-, PLC- och DCS-system till slutkunder på svenska marknaden via Partners och andra systemintegratörer.
Du får en central roll i teamet som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar.
Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kolleger i teamet, försäljningsingenjörer och leverantörer samt givetvis kunder.


Vem söker vi till denna tjänst
Vi söker dig som är självgående och strukturerad, med en administrativ ådra. Med ditt starka driv klarar du av att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare ser vi att du är social och kommunikativ, och kan uttrycka dig professionellt såväl i mail som på telefon – alltid med samma höga servicekänsla. Du är en analytisk och konsekventtänkande person som gillar att gräva och utreda. Längtar du efter att bli en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar mot ett gemensamt mål så kommer du trivas här!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Krav
Du har utbildning på lägst gymnasienivå, gärna högre utbildning inom t.ex. logistik eller administration.
Kännedom och erfarenhet av CRM-system.
Oavsett bakgrund behöver du behärska engelska och svenska, i både tal och skrift.

Har du tidigare erfarenhet av SAP är det meriterande.
Kan du, förutom engelska och svenska, även behärska norska och danska - så är även det meriterande.

Tillsättning
Startdatum: 2020-04-01
Längd: 2020-10-31
Plats: Malmö
Arbetstid: 100%

Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd av oss på Jobzone och arbeta som konsult hos vår kund.

Låter det som en spännande utmaning? Sök nu, direkt!
Vi kommer att gå igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

I rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför vill vi att du motiverar dig väl redan i ansökan till oss.

Om Jobzone Sverige
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge.
Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare!
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen.
Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!
Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter.
Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?

Kontaktpersoner på detta företaget

Saeid Mohammady

Henrik Lindström
070-7788339
Peter Dangovanos

Alexander Weman

Henrik Stäveby Hägglund

Fredrik Ljungar

Henrik Stäveby Hägglund

Jim Lindberg

Henrik Lindström

Tove Hahnsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2020
  • Ansök senast: 1 april 2020

Besöksadress

Arenavägen 47, 6 tr, Johanneshov
None

Postadress

Arenavägen 47, 6 tr
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024