Administratör till Global Returns på Axis Communication

Administratör till Global Returns på Axis Communication

Arbetsbeskrivning

I denna tjänsten får du arbeta i ett globalt bolag på Axis huvudkontor i Lund. Du kommer att bli del av ett större team som jobbar med företagets returer och säkerställer att upprätthålla god kvalitet och service i slutet av orderkedjan. Är du noggrann och har vana av att arbeta med administration i affärssystem är denna rollen passande för dig. Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi för Axis Communications räkning efter en administratör till teamet Reverse Supply Chain. Teamet i stort ansvarar för att hantera returer av företagets kameror. Teamet består idag av 18 personer varav fyra av dessa arbetar administrativt med Global Returns. Om en kamera rapporteras skadad så hanterar man i denna rollen det administrativa för att säkerställa att returen registreras på rätt sätt i affärssystemet IFS. Du kommer att vara anställd som konsult och uppdraget beräknas sträcka sig till 31 mars.

Arbetsuppgifterna kommer bestå av att du:
* Registrerar orders och följer upp att de följer tidsplan
* Säkerställer att felrapport har registrerats tillsammans med returen
* Uppdaterar inköpsorders vid behov
* Hanterar fakturor kontrollerar att de stämmer

Du erbjuds


* Ett företag vars framgång beror i stor utsträckning på högkvalificerad personal och deras starka, öppna och tillåtande företagskultur – en företagskultur som bäddar för framgång och medför möjligheter att ständigt bryta ny mark. På Axis finner du innovativa, dedikerade och engagerade medarbetare som är kärnan i verksamheten och den framgång som Axis taktar mot. Som världsledande företag inom nätverksvideo erbjuder Axis olika övervakningssystem och andra pålitliga säkerhetslösningar. Samtliga är produkter som baseras på en öppen plattform av att ständigt leverera kvalité och högt värde till sina kunder.
* En konsultanställning som sträcker sig fram till 31 mars. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


VI SÖKER DIG SOM
* Är obehindrad i engelska i tal och skrift då det är Axis arbetsspråk. Att du även är obehindrad i tal och skrift i svenska är det meriterande
* Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office och är van att arbeta med dator som arbetsverktyg
* Har erfarenhet av att arbeta administrativt
* Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet IFS

Väldigt stor vikt i denna process kommer att läggas på din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du:


* Noggrann
* Strukturerad
* Har god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid fram till 31 mars
* Placering: Lund


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Axis Communications önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du vill veta mer om Axis. Läs mer på deras hemsida här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 23 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024