Administratör till globalt bolag inom tekniksektorn!

Administratör till globalt bolag inom tekniksektorn!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administrativ arbete och vill bli en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan? Då ska du söka denna tjänst! För vår kunds räkning söker vi nu en administratör för serviceavtal. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 december och sträcker sig fram till sista mars 2022. Vår kund erbjuder arbete i en internationell miljö med spännande utmaningar. Sök rollen redan idag!

Om tjänsten
Du kommer ingå i det svenska teamet på 6 personer där du proaktivt arbetar med administrativ service och support. Du kommer arbeta med avtal för hela vårt tjänsteutbud (nya såväl som befintliga). Vår kund är världens ledande leverantör av säkra och energieffektiva lösningar för fastigheter. Divisionen erbjuder ett brett spektrum av integrerade och effektiva systemlösningar och tjänster inom fastighetsautomation, brand, säkerhet, energihantering, samt styr- och reglerprodukter för värme, ventilation och kyla.

Ansvarsområden
• Arkivering av serviceavtal (papper samt digitalt).
• Genomgång, logg och kontroll av aktiva serviceavtal.

Vem är du?
Som person är du serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift. Vidare har du en positiv attityd, kan arbeta självständigt och är en lagspelare med detaljmedvetenhet och sinne för struktur.

Kvalifikationer:
• Du har en yrkesrelevant utbildning
• Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Du har god datavana.
• Du har förmåga att lära dig nya uppgifter snabbt och har ett intresse av att sätta dig in i våra kunders avtal.
• Fördel om du tidigare har arbetat i SAP.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 oktober 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024