Administratör till globalt företag

Administratör till globalt företag

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en tjänst med en kombination av administration och kundservice? Vill du arbeta i ett innovativt och globalt företag med stora kontaktytor i ditt dagliga arbete? Då kan detta vara tjänsten för dig. Urval och intervjuer sker löpande – så varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du att arbeta brett och varierat med olika sedvanliga administrativa arbetsuppgifter men även med mätvärden och siffror. Du kommer att ha många kontaktytor och bör trivas med mycket social kontakt inom arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:

• Ta emot orders och registrera dessa i affärssystemet
• Uppdatera kundprofiler och uppgifter
• Ge service via mail gentemot kunder
• Sköta andra administrativa uppgifter som förekommer på avdelningen.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från att arbeta i en liknande roll och har minst gymnasieexamen. Du tycker om struktur och flöden och är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt. Som person är du ödmjuk, självgående och har förmågan att se vad som behöver göras och räds inte för att ta egna initiativ. Vidare är du serviceorienterad, ansvarstagande och social samt gillar att arbeta i team. God dator- och systemvana är ett krav. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i september för att sedan pågå i sex månader med chans till förlängning. Företaget är beläget i Stockholm. Varmt välkommen med din ansökan genom vår hemsida.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024