Administratör till globalt företag i Solna!

Administratör till globalt företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med administration inom ett starkt globalt företag? Är du en person som kan erbjuda service i världsklass samtidigt som noggrannhet och struktur är självklara delar i ditt arbete? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker nu en administratör för konsultuppdrag till ett globalt företag. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde snarast och förväntas pågå fram till 28e april 2023. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Solna och du kommer att ha viss flexibilitet att kunna jobba på distans.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Registrera inköpsanmodan i SAP och Ariba Guided Buying samt tillhörande administration
• Orderrelaterad support
• Order-/leveransbevakning
• Godsmottag/Service entry sheet
• Utreda fakturor
• Administrativa uppgifter
• Arbete i funktionsbrevlåda
• Skapa och underhålla kund- respektive leverantörsdata


Vem är du?
• Du ska ha erfarenhet av SAP och leverantörsreskontra
• Du har god systemvana samt hanterar Officepaketet väl
• Språkligt så har du förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska då båda språken krävs i det dagliga arbetet.
• Språkkunskaper i finska och/eller litauiska är meriterande
• Strukturerad och noggrann
• Förmåga att arbeta självständigt och i grupp på ett målinriktat och resultatinriktat sätt
• God initiativförmåga och samarbetsförmåga
• Du ska inte vara främmande för att hantera kontakter i en global miljö
• Du behöver även vara prestigelös och tycka om att ge människor runt omkring dig god service
• Du har lätt för att lära dig nya system och det ser vi som en självklarhet då du kommer arbeta i många olika system.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.




Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med
din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2022
  • Ansök senast: 22 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024